Salta pinnar

Jag har blivit helt beroende av salta pinnar! Kan äta hur många som helst (tills förpackningen tar slut i alla fall). Och salt... haha salt är så gott. Till exempel när Magda och jag går på bio saltar vi popcornen så mycket så det svider i läpparna när vi äter de. Ingen bra vana, men men...

I fredags var jag och Magda på bio för att fira hennes födelsedag som var igår. Vi såg Sex And The City 2. Den var precis som man hade förväntat sig. Och gillar man serien och första filmen gillar man andra filmen. Fast den var lite lång..


 


Igår tittade jag på bröllopet, fast att jag irriterat mig på det väldigt länge nu. Jag menar det har varit så överdrivet. I flera månader har det stått om det i tidningarna och det har varit massa på TV. Man får liksom nog till slut! Men sedan får man ju tänka på att det inte är Victora eller Daniels fel att det blivit så överdrivet och att man inte ska irritera sig på de...
Men jag måste säga att jag ändrat uppfattning om båda två och deras förhållande. Innan har jag tyckt att Daniel varit stel och inte speciellt kärleksfull medan Victoria varit precis tvärtom. Men efter hans tal... jag tror inte jag var den enda som ändrade uppfattning. Vilken kärlek! Aaaw. Jag är väldigt glad för deras skull och jag tror de kommer leva lyckliga i alla sina dagar... Hehe. I alla fall hoppas jag det.




Nu ska jag se på The Wolfman och äta födelsedagsmiddag och tårta. Detta eftersom pappa fyller år idag. Egentligen var det tänkt att vi skulle till Lisberg igår och äta men på grund av vädret blev det inte så...

Magdalena



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0