Lustrous Pink

Igår var jag och tittade på ny mobil men vet inte alls vilken jag vill ha... Har tre jag väljer mellan även om det finns en jag vill ha lite mer än de andra. Men den är dyr... Och jag vill inte verka som någon bortskämd unge som kräver massa pengar av mamma och pappa även fast de säger att jag kan få den.

 Den?

 Den?

 Den?

Men i alla fall så köpte jag en Jet Set Addiction klocka igår som är födelsedagspresent från mormor och morfar. Thihi. Älskar den klockan. Jag hämtade även ut mitt pass. Fy fasiken vad jag hatar bilden! Jag som tänkte innan jag tog kortet att "nu ska jag inte le utan nu ska jag se tråkig och normal ut". Men självklart blev det ett skevt leende eftersom min mun skakade (blir alltid så när jag ska ta foton, helt knäppt)... gaaah.




/Magdalena

Kommentarer
Postat av: Mágdooo

Naaaw vilken fin klocka :D!!! Påtal om klockor, jag tappade min i marken igår så nú funkar den inte :o!! jävla skit hahahahahaha!



miss u



Pössss

2010-07-23 @ 16:01:33

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0