Fyndat

För två dagar sedan kom jag, syskonen och Sebastian hem från Leksand. Sebastian och jag var där från torsdag till onsdag, alltså inte riktigt en vecka. Men jag tror det var bra att inte var där så länge för då tröttnar man inte. Dessutom hade vi kanontur med vädret så det känns som man verkligen kunde utnyttja dagarna maximalt.

Jag lägger ut lite bilder så förstår ni hur mysigt vi hade det (ja, i alla fall när inte Sebastian och Mattias pratade skånska!)

 
Bad på Hjortnäs :)
 
Min morbror och Anderz Berglundz Trio spelade egna låtar.
 
Dådran

 
Sista dagen var min morbror, Magnus, Sebastian och jag ute och trampade Dressin. Hela 5,4 mil cyklade vi!



Idag har jag shoppat med mamma, syskonen och Sebastian. Hittade massa grejer på rea. Känns som att jag fyndat bra idag.



Klänning från H&M 150:-
Armband från H&M 30:-
Skärp från Lindex 49:-
Örhängen från Lindex 39:-

Sedan köpte jag också lite grejer till cykeln. Bland annat en cykelkorg som man kan ha när man cyklar till typ Coop och köper gott. Fantastiskt! Eller vad säger du Sebastian? ;)


Kramar,
Magdalena


Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt snyggt! :D

2010-07-15 @ 20:25:35
Postat av: Magdalena

Tack så mycket :D<3

2010-07-17 @ 13:11:47

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0