Den gamla goa tiden...

Jag kom nyss att tänka på en sak. Alla grejer man köper har ju faktiskt en liten bakgrundshistoria som man inte alltid tänker på. Armbandet (som egentligen är ett halsband) som jag har på mig på bilden nedan har en rätt rolig bakgrundshistoria.

Det var sommaren mellan 7:an och 8:an och det var rea på Åhlens i Mölndalsbro. Jag och Magda var där och hittade massa dina smycken vi ville ha (bland annat halsbandet). Något annat vi också spanat in var månadens Solo-tidning där man fick en bikini. Eftersom vi inte hade tillräckligt med pengar kunde vi inte köpa både smyckena och tidningen. Så vi satte oss på bänken utanför Åhlens och funderade på förldelar och nackdelar. Hahahaha. Ja, fördelar och nackdelar med att köpa tidningen och fördelar och nackdelar med att köpa smycken. Till slut valde vi i alla fall smycken, men lite senare köpte jag även tidningen. Något som ska tilläggas var att bikinin passade inte alls.. höhö!



Nu ska man ut i solen!



Kramar,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0