ÄNTLIGEN

Idag ska jag ÄNTLIGEN få se Eclipse med Sebastian!!!! Jag har väldigt höga förvätningar, haha.. Kanske lite för höga ^^ Men... enligt vissa recensioner ska ju det vara den bästa av de tre filmerna i serien. Hoppas HOPPAS det stämmer! I för sig älskar jag Twilight och jag tror det blir svårt att slå den för New Moon var en liten besvikelse... Och jo, jag har läst böckerna, men filmerna skiljer ju sig ändå en del så man vet inte riktigt vad man har att vänta sig.

Idag ska jag träffa Frida också. Gud vad jag saknar henne <3 Vi ska ha filmkväll och det ser jag fram emot väldigt och alldeles jättemycket. Jag tror detta kommer bli en toppendag! :)


Ofta jag gillar Eric Saade... vad har hänt? Haha. Nej, men jag gillar bara låten.. typ xD





Kramar,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0