2010 :)

Nu är det 2010 och har varit det ett tag, haha :P
Nyårsafton firades hos Sebastian och hans familj och det var hur mysigt och roligt som helst. Förutom att en servett började brinna i deras nya kök :O Fast ingen kom till skada och köket klarade sig också :P

Nu har ett nytt decennium börjat :S Det är förmodligen detta decennium man ska få ett jobb och kanske skaffa barn och börja livet på riktigt... lite läskigt. Men först och främst gäller det att klara gymnaiset :P Eftersom det är ett nytt år har jag lite mål (som varje år) som jag vill nå. Bland annat:

- Börja övningsköra.
- Försöka få ett sommarjobb.
- Ta hål i navlen.
- Resa någonstans med Sebastian.

Vi får väl se vad som slår in, har jag tur blir det en grej xD

 


Igår var jag riktigt slö (som jag brukar på lov). Tittade på massa film med Sebastian och såg på när han spelade Wii. Vi tittade på Upp, Göta kanal 2 och Trick 'r Treat. Upp var den bästa filmen! Tyckte så synd om Mr Fredricksen som verkade så ensam... :( Men som alla barnfilmer så slutade det lyckligt i alla fall.

Handling:
Carl Fredricksen har i hela sitt liv längtat efter att få upptäcka världen och leva livet. Men vid 78 års ålder verkar det vara aningen sent, tills en ödes nyck (den ihärdiga 8-årige scouten Russell) ger honom en ny chans. ”Upp” tar oss med på ett spännande äventyr där det omaka paret träffar på oländig terräng, oväntade bovar och djungelvarelser. (SF)




Men nu måste jag skriva klart analysen av Djurens Gård (som vi fick i läxa över lovet!!!!) och göra mig i ordning inför hockeyn :D

Puss,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0