So little time

...Hette en serie med Mary-Kate och Ashley Olsen om jag inte missminner mig. Tittade nämligen på den serien när jag var liten.. haha.

Igår då var jag som sagt och kollade på genrepet inför Idol. Tog massa bilder (tyvärr blev många suddiga) men lite bilder kan jag lägga ut ändå. En liten rolig sak var att jag såg att massa gick runt med Läkerolpåsar i Scandinavium igår. Jaha.. tänkte jag. "Var sjutton får man tog på sådana då?!". Liksom, gratis är gott. Så jag och Sebastian gick runt lite tills jag hittade påsarna och tog två stycken. Bastian bara "Men tänk om man inte får ta påsarna. Det kanske kostar pengar!" Ja, men tjena - har man betalat 430 spänn för två biljetter till ett genrep ska man väl kunna få gratisgrejer eller? Haha.. Jag tog påsarna i alla fall som innehöll massa grejer! Mohahahaha, gratis som sagt...

 Olle olé olé olé...
 Simply the best
 Vill också ha så fina kläder som Minnah...
 
Förutom Olle, Jay och Minnah fick man även se Weise, Geir, Elin och Linnea.

På tal om Idol så satt jag inne på Idolsajten förut och då sa Mattias att Elin är en jättecool tjej och Linnéa är en prinsessa och att han ville att någon av de skulle vunnit.. Awww.

I onsdags förresten var jag i Ullared med Bastian och hans mamma och syster. Jag trodde det skulle vara mindre människor än vanligt då det var onsdag kväll.. Liksom onsdag - mitt i veckan för sjutton! Men nej nej, det var som vanligt JÄTTEMYCKET folk. Köpte jag något? Jo, ansiktsmask, sådan där Garnier Eye Roll-On för ögonen och lite annat smått. Så nej, det var ingen Ros-Marie shopping här inte!

Idag köpte jag däremot Eclipse på DVD. Haha, lite roligt var att när jag kom till Media Markt så var det kanske 10-12 DVD-filmer kvar. Sedan tänkte jag lägga tillbaka DVD:n och önska mig den till jul istället, men då var det helt plötsligt bara 3 filmer kvar - bara typ 5 minuter senare! Så, jag köpte den då... haha.



//Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0