Sista jullovet!

Nu har vårt jullov (äntligen) börjat! Extremt skönt, då inget behövs pluggas detta lov och jag kan bara vara ledig!! Var nästan helt säker på att vår lärare Linus skulle ge oss någon hemsk bok att läsa och svara på frågor på under lovet, som han alltid annars gör, men i år slapp vi!!  Våran kära bibliotikarie däremot tvingade oss mer eller mindre att låna hem böcker över jullovet. Fast det var sådana böcker jag läser för nöjes skull, så det var bara bra för nu slipper jag köpa böcker att läsa över lovet...

De närmaste dagarna blir så kallade "familje dagar", då i morgon fyller mamma år och vi ska iväg och äta julbord. Fast vi firade henne  typ redan förra fredagen då vi var på Göteborgs operan och såg på Sunset Boulevard. I alla fall så fyller även min bror 8år den 23:e och då blir det ännu mer tårta och firande. Sen den 24:e är det  julafton och så kommer mormor och morfar till Sverige... Ja, massa firande och ätande blir det de närmaste dagarna. Trevligt, fast får allt erkänna att mot slutet av veckan lär jag vara trött på familjen!! Men på månag ska jag och Magdalena ut på jakt efter en bra tatuerare, det ser jag fram emot :D


Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0