Är man en Hollywoodfru så

Hälsningar från Hollywood.

Imorse gjorde som alla andra Hollywoodfruar gör - håller kroppen i trim!
Ja, det är klart man måste hålla kroppen fit och då spelar det ju absolut ingen roll vilken tid på dygnet det är!!! Nää, jag fattar verkligen inte varför det inte var någon mer som simmade imorse, sååå glamouröst! Fläskfolket där ute i vårt avlånga land, skärp till er och simma. Vem bryr sig om simning är motion för pensionärer, är man en Anka ska man motionera i vatten. Ha ha ha!

Dagen har varit allt annat en lugn. Jag har alltid mycket att stå i som ni kanske vet. Är ett mirakel att jag kan sitta här och skriva... Förut bokade jag tid hos frisören också. Jag hade väldigt tur som fick tid innan jul då frisören jag går till är väldigt exklusiv och nästan alltid uppbokad, men när jag ringde fick jag tid redan på torsdag. Tur! Vem vill gå runt med kluvna och slitna toppar under julen som alla andra kvinnor i landet far away. Tycker det är riktigt dåligt, alla kvinnor förtjänar välskött hår, men så kommer man till Sverige och ser alla med slitna toppar... Förskräckligt!!!

Today's Wisdom:
"You become what you think. You are what you eat"

Remember...
Don't fuck up!




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0