Nej nej nej nej!!

Om ni bara visste hur sämst jag mår nu över att skolan börjar igen. Själva studierna är inte så farliga men SKOLAN är så sjukt grå, tråkig, deprimerande och får mig att må illa. Fast det är sista året så det är alltid nått.. sen ska jag börja på universitetet. Men tanken av det leder till ännu mer panik, liksom vad ska jag läsa!!! Skulle väll vara roligt att läsa media eller hälsopromotion men då lär jag inte få något jobb efteråt.. Fast hur roligt låter socionom eller personalvetare?!!! Så lockar även year abroad..... aja.. har  några månader kvar att bestämma mig.... Ett mer närliggande problem är att min data har brakat samman så nu lånar jag harrys ( som är minst sagt galen). Så i imån ska pappa å jag kolla på ny data, fast det blir mini laptop för enda jag behöver är internet och word. Så kan jag ta med mig den till skolan och här hemma kopla i ihop den med stora skärmen...

Aja nu får jag snart lägga mig för 7.30 kommer gubbar hit och ska byta ut toalettstolen, grhhh.


Magdo


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0