Sherlock Holmes

Var nyss ute och sprang, vilket inte gick så bra... Har ju haft ont i halsen i två dagar nu så fattar inte riktigt vad jag tänkte med. Men aja, alltid härligt att komma ut och förhoppningsvis är förkylningen borta snart då jag bombat mig med c-vitamin.
Förut tittade jag på Sherlock Holmes, den var jättebra! Inte alls vad jag förväntat mig. Spännande, rolig och väldigt smart film. Kan man säga så? I vilket fall så var den smart, haha, om ni ser den så fattar ni vad jag menar... Rekommenderar den starkt i alla fall.

Imorgon ska jag köpa hårfärg. Måste ju färga om håret igen för nu börjar utväxten synas.. Fast denna gången blir det ljusare eftersom min hårfärg är ljusare så jag slipper färga om hela tiden xD

 
Sherlock Holmes får: M M M M M

Nu tänkte jag börja svara på frågorna till King Rat, har ju äntligen läst ut den förbannade boken xD

Puss,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0