Jag fryser... välkommen tillbaka vintern!!!!

Varför, varför och varför ska det vara så kallt?!!! Jag vill inte ha 6 grader imorgon, jag vill ha 16 - MINST!!! 
Lite komiskt är ju att jag igår köpte en bikini. Den jag pratade om att jag skulle beställa i maj på Nelly. Fast bara för jag beställde igår så fick jag gratis frakt. Förhoppningsvis får jag användning av den...

 Måste visa vilket lag jag håller på ;P


Igår var jag + mina bröder på Blåvitt - Elfsborg. Lite roligt var ju att vi fick bestämma matchens lirare, vilket blev Hjalmar Jonsson. Det var nämligen så att pappa var bjuden av matchens huvudsponsor och det är dessa som bestämmer matchens lirare. Eftersom de andra inte kunde så mycket om fotboll fick pappa bestämma och då sms:ade han och frågade vem jag tyckte. Då svarade jag Hjalmar Jonsson och så blev det  :P



Vad har hänt mer då? Idag har jag och Magda varit allmänt sura och irriterade. Kanske beror det på att vi börjar 8.20 och slutar 16.55. Kanske beror det på alla håltimmar som sammanlagt är cirka 4 timmar. Något annat som gör mig irriterad är att det är hockey på kanal 5. Hallå, jag vill ju se Håkans bar! Aja, i alla fall kommer Hollywoodfruar sedan, alltid något!


//Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0