Tomi Lundqvist!!! Niskalalalalalalala

Ahlgrenarna var på hockey igår (alltså jag och Frida). Slutresultatet hade vi aldrig kunnat tro - 6-1 till Frölunda!
Åhhh, det var verkligen helt underbart! Joel gjorde mål och blev First Star Of The Game och Kallio gjorde sitt första mål <3333 Ahlgrenarna var överlyckliga :D

Sedan pratade vi massa minnen, åhh.. vi var verkligen hockeygalningar på högstadiet. Och jag försöker leta fram våra gamla berättelser vi skrev men tyvärr lyckas jag inte hitta dom... Gaah, hoppas hoppas Frida har kvar de på sin dator!

BTW så fick vi kaffe över oss - vilket passade perfekt eftersom Frölunda mötte kaffeburkarna :)



Jag tror dessutom Frölunda fått en ny maskot efter att de gjort sig av med Indy, Frida ;)

Kram
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0