Fullt upp

Den här helgen har det varit och är det fullt upp!

Igår träffade jag tjejorna Frida o Anna, var vääääldigt längesedan vi träffades sist. Så kvällen var fylld med prat, popcorn och marabou för de deprimerade Magdorna som insåg att Fässberg är ännu mer efterblivet än vad vi trott :P

Idag har jag köpt vinterjacka, eller aa pappa och mormor sponsrade med pengar vilket gjorde att jag slapp lägga hela mitt studiebidrag :D Tur!!!!!! Senare ikväll blir det bio med Sebastian, vi ska se "The Time Traveler's Wife! om det finns platser vill säga  :P

Imorgon ska jag och Magda på Walking with dinosaurs i Scandinavium, hahahahahaha! Jag undrar verkligen vad det är! Ska bli spännande!!!!!

Självklart är det MASSA plugg som måste göras också, wooohoooo.. Historia, filmkunskap, matte...




Puss puss,
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Frida

Awwwh! Fässberg borde bli ersättningsskyldiga och betala för 3 years supply of Marabou! Det är det minsta de kan göra!

Kramar

2009-10-15 @ 16:54:56
Postat av: Frida

Awwwh! Fässberg borde bli ersättningsskyldiga och betala för 3 years supply of Marabou! Det är det minsta de kan göra!

Kramar

2009-10-15 @ 16:55:12
Postat av: Magdalena

Ja precis!

Det lär bli en dyr kostnad för Fässberg så mycket marabou vi äter pga den skolan :(

Mohahahahaha, kanske går Fässberg i konkurs och så räddar vi alla andra barn som är på väg att göra samma misstag som oss! Och då blir Magdorna hjältar stolt ;D

2009-10-16 @ 17:18:00

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0