Tisdag

Dagen började med NP i matte och det gick varken bra eller dåligt. Sen hade vi håååållltimma väldigt väldigt länge för att sen se på film i tyskan. Fick föresten tillbaka läsförståelelsen som vi gjorde i fredags. Kändes som att det inte alls skulle gick bra, då jag gissade mig igenom det mesta. Men det blev ett VG, så jag är glad. Har ju som sagt aldrig lagt ner någon tid på tyskan ( mitt hat ämne) så VG duger utmärkt.

Hade precis tänkt att gå ut och springa, men det regnar. Aja, måste ändå låta kroppen vila iallafall 1 dag. I morgon får det bli att träna igen, om det blir gym, jogga eller något pass återstår att se.


Föresten i morgon är det FÄSSTIVAL  på fässberg, wohooo!! Grillning på skolgårde :D :D :D ehhh



Går inget bra på tv så istället har jag spelat sönder ESC låtar xD Men ikväll är det iallafall DH!!
 




// Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0