Se livet från den danska sidan

Jo, jag har varit rätt mycket i Danmark men för det är jag ju inte en överlycklig människa :P
Riskulla idag och haha hela klassen ska springa om på tid om två veckor igen! Tack vare att läraren ville ta tiden, idag fick vi göra det själva...
Gud, har knappt ätit någon mat, levde på två smörgåsar och en banan till klockan sex då mamma lagat mat. Inte konstigt att jag var på pisshumör, förlåt alla jag skällt på (mamma, Sebastian) :P

Nej, nu springer jag inte igen förrän tidigast lördag, haha! Imorgon ska jag nog unna mig något extra, pappa lovade att ge mig pengar för denna fruktansvärda vecka, som inte är slut än -np i tyska imorgon!
Men pengar är alltid uppskattat och det gjorde mig i alla fall på glatt humor, tack pappa <3




Puss och kram,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0