Min helg...

Everyday we started fighting.
Every night we fell in love.
No one else could make me sadder,
but no one else could lift me high above.

Jag gillar Norges låt och just dessa raderna påminner mig om en speciell person, undra vem? xD



Min helg:

Fredags: Var hos mormor och morfar.
Sedan satt jag uppe och kollade på film till halv tre på natten, värdelösa filmer btw.. :P


Lördags:
Var på bio med Magda och såg änglar och demoner.
Sedan var jag hos Sebastian och tittade på Eurovision i HD, haha! Hans pappa var riktigt stolt. Jag röstade förresten på Norge och Danmark, fast så överlägeset bra var väl Norge ändå inte? Tråkigt att det gick så dåligt för Malena...

Söndags:
Var med Sebastian och gjorde inget speciellt alls, köpte glass om det räknas :P

Och idag har jag varit hos tandläkaren, ska inte dit förran i augusti igen, gaah. Sedan var jag i 421 med mormor och fick ett par jeans (a) Danke.. Köpte även en klänning med organic cotton :P


  Min underbara EKO klänning, *stolt*


Nu ska jag strax ut och springa och göra klart artikeln  ;)

/Magdalena


Kommentarer
Postat av: Magda

GO EKO GO EKO!!

2009-05-18 @ 18:24:56
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en ny hemsida där vi testar produkter, ger tips, betyg osv, för både tjejer och killar.



Du får supergärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson

2009-05-18 @ 18:34:38
URL: http://sheerblondes.se

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0