Konkurs

Haha!
Västtrafik har höjt priserna så om jag ska åka buss så lär jag gå i konkurs. Och vem fattar deras nya västtrafikkort...?
Gaah!! Vad var det för fel på de hedrliga hundrakorten. Kunde man i alla fall tjuvåka, inte för att jag gjort det (a).. haha.
Men nu borde man få tjuvåka för det är ju svindyrt. Liksom en vuxen enkelbiljett från mig till åby kostar 25 kr, 25 kronor! för en väg!!! Fatta vad dyrt...
Och vill jag åka till Göteborg kostar det typ 38 kronor, en väg, vuxen, enkelbiljett... dom måste skämta? :P


I dag har jag sprungit så nu har jag ont i rompan, haha.
Dessutom är jag väldigt trött, inte för jag gjort något.. jo haft nationellt prov i matte.
Förresten, fick också VG i tyska - jag är nöjd!





Kramar,
Magdalena






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0