Jordgubbar och muffins

Usch och fy, massa att plugga och jag är lat och kommer ingen vart.  På eftermiddagen var jag och tog fästing spruta med mamma på och sen åkte jag iväg och träna. Borde kanske egentligen pluggat, men jag var så smart och tog med mig engelska boken och läste på bussen. Hittade två grammatik fel så nu är det bara ett kvar att hitta. Men tyvärr är det inte mitt största problem, för det är att när jag stressade till bussen efter att jag hade tränat glömde jag boken i skåpet :S SMARTA lilla jag, höhö.. Men som tur var ringde mamma och så sa de att den fanns kvar och jag kunde komma och hämta den någon dag. TUR, så slipper jag betala för den skiten.


Nu ska jag iallafall se å DH och äta jordgubbar och muffins :P





// Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0