Fredag!!!

Yes äntligen har helgen kommit!! *Happy*

NP i tyska gick väll sådär, men vad gör det, tyska är inte något jag bryr mig om ändå!! Nu kan jag iallafall andas ut efter att avklarat denna veckan, bara tre veckor kvar till lov nu, göttans. Nästa vecka är vi ju också lediga tre dagar, så det gör att jag blir ännu gladare :D Har rätt mkt som ska göras i skolan, men det blir nästa veckas problem.


Nä nu ska jag hämta en stor kopp te och läsa, för en gångs skull måste jag ju läsa ut någon av alla de böcker jag börjat  på. Tyvärr lyckas jag alltid tröttna mitt i boken och det händer inte ofta att jag lyckas nå sista sidan...  Men har ni tur lägger jag ut alla mina "fina" recensioner på böckerna i sommar xD Förra året var jag ju riktigt duktigt på det...



puss hej
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0