Ronnie Sundin <3

Det gick inte hela vägen, Frölunda klarade inte av att slå HV71. Nu dröjer det drygt ett halvår innan man får gå till Scandinavium igen, riktigt tråkigt. Ännu tråkigare var att gårdagens match var Ronnie Sundins sista, en back värd att hylla <3
I alla fall är hockeyn inte slut än, final mellan Färjestad och HV71 för er som missat det  :P Jag hoppas Färjestad vinner, nästan säker på det. Tror inte Hv kan ha samma flyt som de hade mot Frölunda ännu en gång.
Men jag måste ändå säga att jag inte tyckte Frölunda var dåliga trots tre raka förluster, snarare tvärtom. I mina ögon är Frölunda alltid bäst <3



Igår var jag och handlade med familjen, yay! Köpte inget förutom halstabletter eftersom jag fortfarande är förkyld!
Sedan gick jag till Sebastian och tittade på hockeyn tillsammans med Sebastian och hans pappa. Vi tre kom alla överens om att hålla på Färjestad i finalen, mohahahaha :P
Efter matchen körde min pappa ner oss till Coop där jag gottade till mig med glass, Carte d´Or Dulce de Leche, mums :D 
Sedan åkte vi tillbaka hem till Sebastian igen, fast de skulle titta på fotboll så jag gick och kollade på Robinson och Jag vet vad du gjorde förra lördagen, tråkiga program båda två! Men jag är ju kräsen... hehe :P
I alla fall så somnade Sebastian (för ovanlighetens skull) så jag satt och tittade på någon norsk deckare, lol. Men tillslut somnade jag med, vaknade halv tre som egentligen var halv fyra eftersom det är sommartid nu. Då var det ingen idé att gå hem xD


... Trots allt som hänt tycker jag på något konstigt sätt om dig ändå.


Soliga kramar,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0