Söndag... igen

Ja, då var det ångestsöndag...igen.
Men detta ska bli en bra söndag, jajamensan :D Ska åka skridskor med tjejerna, på plast ^^ ska bli intressant.

Igår var i alla fall en  bra dag trots lite feber. Först var jag på 421 och köpte två linnen på hm (nu är jag helt pank men nästa studiebidrag kommer snart..hehehehe)
Sedan var det tänkt att jag skulle på hockey men nej så blev det inte. Istället fick jag gå hem till Sebastian och hans pappa eftersom dom också var sjuka och se matchen (Sebastian har smittat ner alla...)
Frölunda vann. 1-1 i matcher  :D

Efter det tittade jag och Sebastian på någon film på canal+
The man with two brains.. helt sjuk film!!! Så dålig så man skrattade bara för det  xD


 Detta linnet + ett annat blev det fast i annan färg  :)

... The man with two brains  (observera att poliserna pratar tyska, mohahaha)  :P


Ha det bäst,
Magdalena

Kommentarer
Postat av: Tokblogga

ämen va e d här för galen film?! MÅSTE SE! =D

2009-03-22 @ 10:46:57
URL: http://www.tokblogga.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0