Krya på mig

Feber, ont i halsen och snuvig :D
Helgen kunde ju knappast börjat bättre än så. Men igår var jag hemma från skolan för att vila upp mig från febern (hade 39 grader på morgonen!!!) och kunna gå på hockeyn som är idag. Om jag kommer få lov/orka gå återstår att se men jag har ju längtat hela veckan!
Helgen kommer annars ägnas åt att göra historiaarbete om 1800-talet som jag inte orkat göra i veckan, dessvärre orkar jag inte göra det nu heller men det är bara till att bita i det sura äpplet...

Tycker ni inte jag blivit duktig med att uppdatera bloggen? I think so ;)


 Denna fina video har jag gjort, haha  xD Nej nej, inte alls hockeyberoende  :P


Många kramar,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0