Sunny day

Nu känns det verkligen som lov, inte för att solen skiner men därför att jag har börjat blanda ihop dagarna och tror att det är måndag när det är tisdag osv.. Bara när Magda börjar tappar tidsuppfattningen är det lov på riktigt!! xD



Dagen började med att jag vaknade upp av att en gubbe (reparatör) stod och meka i köket. Ingen hade förvarnat mig, så där stod jag halft vaken i pyjamas och  trodde att det var en inbrottstjuv, haha. Gissa vem som skyndade sig in på sitt rum och bytte om snabbt som sjutton. Sen på eftermiddagen träffade jag Cicci, gammal tennis kompis, som jag inte träffat på väldigt  länge. På tal om gammla bekanta så träffade jag även Norge Sara för några dagar sedan :)

Så har jag även tränat idag. Var faktist på dubbel pass idag, först kondition och sen styrka. Jävla vad svettigt och jobbigt det var, men nu kan jag känna mig duktig.

 Kram Magda




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0