Skum dröm igen...

I natt så hade jag en konstig dröm igen. Jag drömde om twilight och att det var vampyrer som jagade mig på åbyskolan. Så hittade jag ett gammalt historiaprov jag hade gjort hos Malin, men det ville vampyrerna ta. Så de jagade mig och tillslut lyckades de ta mitt prov och så höll de på och skulle äta mig men då kom Edward Cullen och räddade mig, haha! lol :P

Sedan vill jag ge ett stort tack till Bjöörn som fixade sims 3 till mig igår (a) Tack Berra bus  :)

Snart ska jag också åka och sola och bada med Sebastian fast han verkar inte dyka upp. Vi skulle cyklat iväg vid halv elva och nu är klockan tolv... Aja, men jag är van :P






Puss,
Magdalena

Kommentarer
Postat av: A-C

Jag vet, de flesta drömmer mardrömmar om Åbyskolan av ngn konstig anledning..... ;-) hoppas det inte har med mig att göra ha ha ha

2009-06-23 @ 21:27:34
Postat av: Magdorna

Anna-Carins hemska tyska lektioner, många mardrömmar xD Nä skoja, var faktist en av de få tyska lektionerna som vi uppskattade.... :P

2009-06-23 @ 22:40:45

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0