Hej då Sverige!!

Träffade Magdalena idag och vi hade som vanligt väldigt trevligt :)  Men nu ska jag snart bege mig till Landvetter för att åka till Lettland och hälsa på släkten. Men tydligen ska jag övernatta i lägenheten i stan  och inte åka till landet, för imån kväll ska jag på någon konsert med mormor och någon mer. Inte blivit så väl informerad så har ingen aning vem det är som ska uppträd , men det blir säkert bra. I nu läget hoppas jag bara på att någon hämtar upp mig på flygplatsen xD


Är hemma om 10 dagar igen så ni alla får ha det bra så länge :D Förhoppningsvis återvänder jag hem levande och inte druknat, planet kraschat eller nått dylikt ;p






Ha det GÖTT

Magdo


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0