Drömtydare sökes

Flera nätter i rad har jag drömt helt läskiga och skeva saker och jag kommer ihåg dom jättetydligt! Häromnatten till exempel så drömde jag att jag skulle få barn fast mitt barn dog och det visade sig att jag inte kunde få barn utan jag var tvungen att adoptera. Självklart blev jag jätteledsen i drömmen men lite senare vaknade jag upp och det var jätteskönt att veta att det bara var en dröm.
I natt drömde jag att vi hade någon danskurs i gympasalen och jag fick dansa med Frank Lampard, fotbollsspelaren. Men sedan så kysste jag honom och så fick jag jättedåligt samvete för att jag varit otrogen, haha. Så hela natten höll jag på att bråka om det. Så kom det någon kvinna som ville förgifta mig för att jag varit otrogen...





Skönt att man vaknar upp i tid i alla fall,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0