Bye bye my dear family

Nu har alla åkt iväg till Lettland förutom jag för jag åker på måndag, haha. Att jag inte åker idag beror på att syskonen tycker att det är roligt att åka båt så de åker från stockholm till Riga som tar typ en dag. Medans jag flyger på måndag kväll för samma pris och kommer dit på 1,5 timma.
 
Förutom att det är bekvämare att åka flyg så har jag faktist skräck för att åka båt till Lettland. Beror nog på att en gång var det storm och vågorna gick upp till 6:e våningen, snacka om höga för båten var större än stena line. Det gungade så att allt välltes omkull och det gick verkligen inte att stå upp - jag var helt säker på att båten skulle gå på grund.
En annan gång så gick det alarm mitt i natten då kaptenen medelade till alla passagerare att det fanns en bomb på båten och skulle vända tillbaka - Ännu en gång då jag trodde att jag inte skulle komma hem helskinnad.


Nog om båtar...


Solen fortsätter att skina och självklart passar jag på att sola för att bli lite brun. För en gångs skull använder jag faktist solkräm dagligen - otroligt för att vara mig. Iofs bara faktor 6, men bättre det än inget xD. Föresten idag när jag skulle träna combat så kom instruktören fram och frågade var min syster var, han menade Magdalena. Tydligen inte bara våra namn som är lika xD


Kram
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0