Aj Aj Aj

Okej, i morgon ska jag faktist köpa högre solskyddsfaktor, för nu har jag ont överallt och min hud brinner!! Så måste jag även köpa den nya shopaholic boken och så insekts spray ( vill ju inte dö på landet av alla mygg)..

Tog bussen tidigt till Amundön med Anna och solade/badade hela dagen. Man vet aldrig när det kallt igen så det är bäst att passa på att vara ute i solen!! Köpte med oss lite bullar och sånt men när vi var och bada kom en jädra MÅS och tog påsen med bullarna, grrrrhhh :@ Så hörde Anna att en man ropa att han sålde dricka och baguetter, så snabbt som sjutton var vi framme och köpte lite mat. Tyvärr blev Anna av med halva sin baguett då ännu en mkt elak MÅS tog den när vi badade!! Varför ska de dumma fåglarna ta all vår mat?!! I alla fall så var vi rejält brända efter 6 timmars solande så vi åkte tillbaka in till stan och besökte donken.





Nu ska jag packa för imån ska jag träffa Magdalena innan jag åker till Lettland på kvällen så bäst att få det gjort nu för annars lär jag glömma... Men jag kan faktist kalla mig själv för expert på att packa för det tar högst 15 minuter xD



Kram
Magda


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0