Uttråkad...

Nu har jag haft hosta i över en och en halv vecka, fast nu hostar jag bara på natten. Som om man inte blir galen på det när det är varmt och man knappt kan sova ändå. Fast ska inte klaga över värmen för på söndag eller måndag skulle det bli regn och skit igen. Och på söndag ska jag till Leksand, är borta i två veckor. Får verkligen inte hoppas vädret är skit där!!! Då lär jag bli sinnessjuk  :S  

Igår åkte Sebastian på sin pilgrimsfärd till Italien, det är ju inte så kul. Han är borta i tre veckor så dröjer ett tag tills vi ses...   :/  Och Magda är borta i Lettland. Gaah, hatar sommaren så sätt att alla ska åka iväg och man knappt hinner ses. Men nästa sommar får inte bli så. Det vägrar jag   :P

Imorgon ska jag träffa Anna, var längesedan och jag tror att hon behöver klaga av sig över sitt sommarjobb...


Men om jag inte skriver något innan Dalarna får alla ha det så bra!!!



Puss,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0