26 Juli

Nu har syskonen och mamma kommit hem från Lettland. Faktist saknat de, men efter att ha spenderat några timmar med Harry och Julia så längtar jag redan efter lugnet och tystnaden hemma... något som syskonen Hörndahl har gemensamt är väll att våra munnar går i ett - aldrig tyst här inte. Men nu sover syskonen, så nu ska jag passa på och pröva lite kläder som mamma köpt :)



Var även och såg på Harry Potter med Anna idag. Då jag är en riktig Harry Potter nörd tyckte jag självklart att filmen var väldigt bra och blev allt lite sugen på att läsa om den sjätte boken. När jag var mindre var jag verkligen Harry Potter galen, iofs tycker än idag att böckerna är grymt bra :). Jag behöver väll inte nämna varför min bror heter Harry?! haha



Den får M M M M +



puss
magda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men neej Magda den får MMMMM, vad är det här för snålhet med M:en :P

2009-07-27 @ 15:53:09

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0