Rymt till stan...

I fredags var jag ute i gamlestan pa kvāllen med mamma och hennes vānner och deras barn. Det var kul, men sen pa lōrdagen blev det att aka till landet och ha slākt kalas da mormor fyllde 60. De var la okej, men jag ār helt mygg biten och smutsig. Jag gar runt som en skitig luffare med mjukisbyxor, knappt att jag kānner igen mig sjālv xD. I gar var vi i skogen hela dagen, wohooo!! Magda ār en riktig skogsmulle!! Nu ār jag i alla fall i lāgenheten i stan och har āntligen fatt duscha :D . Stannar troligtvis kvar hār enda tills jag ska aka hem.


Nu ska jag pa bio maraton med morbror. Kostar ju bara 30 kr per film sa jag far passa pa :P Inleder med Ice age 3D...




Osrākta stavningen, kan inte skriva alla bokstāver




CIAO MAGDA


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0