Inget varmvatten....

...kommer fan inte kunna tvātta haret pa 11 dagar , hōhō.


I alla fall sa har jag bott i lāgenheten i stan i nagra dagar, men ikvāll ska jag tydligen till landet. Igar var jag pa konsert med mormor och hennes vānninor, hōhō. Det var en vāldigt kānd rysk artist ( som jag aldrig hōrt talas om) som vi sag pa. Det var helt sjukt, f'ōr han blandade opera, rock och disco, sa bytte han om efter varje lat till nya glitter klāder. Inte nog med det sa sjōng han skit hōga toner hela tiden, lāt som en tjej. Allt var pa ryska, sa jag fattade typ nada. Āven 90% av publiken var ryssar om inte mer och som vanligt sag det ut som om det skulle pa bal, lik uppklādda som vanligt.

Ryssarna tar typ ōver Lettland, speciellt nu efter den ekonomiska krisen. Den ōvre medelklassen och uppat bestar sākerligen 90% av Ryssar. Kommer Ryssland ta ōver Lettland?




Kram
Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0