Hemma snart...

Nu har jag varit i Leksand i en vecka och en dag och vädret har varit skiiit varje dag!!!!! Helt otroligt, hur mycket otur kan man ha på en och samma gång?!!!! Ha regnat varje dag och varit under 15 grader typ varje dag också  :S  I alla fall så kommer pappa och hämtar oss imorgon, har nog aldrig saknat hemma så mycket som nu!!!  :P

Fast kan inte påstå att det varit helt skit, faktiskt mysigt att spendera tid med sin släkt eftersom man knappt gör det övriga året, morbror träffar jag kanske två gånger per år... Och jag gillar att spela Fia, men eftersom jag har otur förlorar jag varje gång, haha! Annars är min favoritsysselsättning att se på film och eftersom min morbror älskar Bond har vi tittat på Bond  :P
Sedan har jag läst böcker, köpte en ny bok som heter Deluxe och den verkar bra. Tänkte börja läsa i den idag.

Om en vecka kommer Sebastian hem, åhhh jag har och saknar honom så mycket! I alla fall så är det gratis att ringa hem till Sverige från Italien med 3 så vi pratar varje dag (a) <3 Men det är ändå inte samma sak...


 JAG SAKNAR DIG!!!!!


Puss och kram,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0