Hej då...!

I dag träffade jag Anna, var jättelängesedan vi träffades.. Eller aa typ tre veckor sedan... Men det var väldigt längesedan jag var hemma hos hennes pappa. Och jag kom ju inte ihåg vägen dit när pappa frågade hur han skulle köra. Men sån tur var så kom pappa ihåg vägen själv eftersom han kört hem Anna någon gång för typ två årsedan :P

I alla fall så gick vi först in till stan och kollade på rean. Och Anna köpte solkräm, observera att det är mycket viktigt att köpa det såhär års! Sedan var vi runt och kollade efter shorts och Anna fick tag på ett par fast själv köpte jag bara ett par leggins och shorts man kan sova i typ :P

Sedan gick vi till hemköp och köpte dyra baguetter som inte var goda och annat att ha att äta på stranden. Fast i kassan började jag känna mig helt yr!! Blev svettig och kände mig jättetörstig så jag blev tvungen att sätta mig på en trappa så fick Anna betala för mig (fast med mina pengar då... haha!) I alla fall så har jag varit med om detta innan, i scandinavium för några årsedan... Jo, jag var påväg att svimma, jätteskoj. Som vanligt otur men jag svimmade inte i alla fall.

Tillsist kom vi till Bergsjön i Kållered. Där var vi ett tag men vattnet var helt ljummet så det var inte så skönt. Men vi hade i alla fall våra baguetter och denna gången kom det ingen mås som tog Annas, lol :P


 Loka blev min räddare i nöden på hemköp...


Men nu ska jag packa och göra klart allt för imorgon.

Hej då,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0