loooooov

Wiiihhhhhh nu är det lov, happy happy happy.
Jag är skit förskyld. fy,fy,fy

Men vad gör det med lite snuva när man slipper gå upp tidigt på morgonen. Skynda sig iväg till bussen halft vaken. Få stå på busshållplatsen och vänta i regnet då bussen ALLTID är sen! Allt stress bara för att ha lektion med någon konstig lärare som ändå inte bryr sig om man är på lektionen eller inte...Sitta vid skolans skit datorer som inte funkar, frågar läraren om hjälp för att få igång datan. Till svars får man en blick som om jag vore IQ befriad och en kommentar om att jag själv kan krypa under bordet och  hitta problemet med datan.
Nääh, lov är underbart, spelar ingen roll om man är sjuk och knappt kan resa sig upp från sängen.



Kul video :D




// MH

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tycker det är jobbigt att vänta på bussen behöver du ju inte ta den, kan ju alltid gå xD

2009-02-10 @ 15:44:22
Postat av: Magdas

2009-02-10 @ 19:26:04
Postat av: Magda

Aaaa jag vet XD Ska göra et när det bli varmare ute...

2009-02-10 @ 19:27:02

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0