Kan man spola fram tiden?

Varför kan man inte bara vrida fram tiden.
 Sluta att stampa på samma punkt.
Jag vill testa mina vingar, flyga iväg...


Nä nu har jag allt tröttnat på att dag in och dag ut spendera min tid sittande vid skolbänken. Vill göra något annat, bort bort bort från skolböckerna, men tyvärr så går det inte. Jag är fast! Suck, har kommit in i en färglös period då allt ä grått och vart jag än går trampar jag i en vattenpöl. Men jag går mot ljusare tider och jag hoppas att du också gör. Om inte, då ska jag hjälpa dig. Krossa mörkrets mur och låta dig få ta del av ljuset, värmen glädjen. 
Ingen ska få känna sig deppig när våren är på väg, ingen..



//MH

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där var det sötaste og mognaste jag någonsin har hört!



//Sara 02X

2009-02-04 @ 21:37:15
Postat av: Anna

Håller med Sara! Det var jättefint skrivet :)

2009-02-06 @ 17:39:02

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0