Nothing else I can say.. Eh Eh

Pappa håller på att spela Lady GaGa låtar så nu har jag Eh Eh på hjärnan  xD

Igår var så mysigt! Mamma, pappa, brorsorna, Sebastian, mammas kompis Lena och jag var på hockey och sedan på Liseberg och åt mat :) Visst fick man lite julstämning i sig, är faktiskt andra advent idag men det känns verkligen inte så :O Har fullt upp hela tiden med plugg osv.... Aja, snart är det i alla fall jullov :D JAG LÄNGTAR!!!! Men tills dess är det bara att bita i det sura äpplet och plugga inför proven som är kvar och skriva klart alla arbeten :(

Lite bilder från igår:




Förresten så hoppas jag ni inte missat brothers nya reklam med bröderna Lundqvist... gaaah mitt hjärta smälter...



Nu ska jag titta på true blood... sedan blir det... tyska *suck*


Puss o kram
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0