Don't bring flowers after I'm dead

Så var snart detta året slut vilket betyder ett år närmare studenten ;) Men... det är ju trots allt en dag kvar av 2009, ett väldigt roligt år... not :P

Just nu är jag lite uttråkad, sitter och tittar på kläder och skor, självklart! Men snart ska jag se på Gilbert Grape med Johnny Depp och Leonardo DiCaprio :) Den är väldigt bra! Bara så ni vet, haha ;)
Igår träffades Anna, Magda och jag. Var rätt längesedan jag träffade Anna sist tyvärr.. Vi var i stan och drack milkshake, haha! Fast Anna fick en milkshake utan smak :O 
Sedan var jag även med Sebastian och vi satt uppe och tittade på JVM, fast vi orkade bara se till andra perioden. Och Sverige vann ju över Ryssland med 4-1 :D

I förrgår hade jag en mini-makeover, lol. Färgade ögonbrynen och håret och använde en chokladansiktsmask som jag fick av Anna i födelsedagspresent xD Hahaha, chokladansiktsmasken luktade till och med choklad!!! Så jag var tvungen att smaka... fast det smakade sådär dessvärre xD Och håret blev förresten blondare. Jag funderade på att färga det mörkare, men jag vågade inte riktigt xP

 Jag med min chokladmask :P


Sedan har jag sett massa fina kläder och skor i HM:s vår katalog, åhhh... jag vill ha!!!!:

  I need money (a)


Men nu ska jag se Gilbert Grape och vänta på att Sebastian ska ringa :)
Förresten, gott nytt 2010 om jag inte hinner skriva något imorgon ;)

Puss,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0