Borta bra hemma sämst

Hemma igen från Kroatien och det suger att vara tillbaka i sverige!! 15 grader och regn - not good!!! I alla fall så har jag haft det jätte bra, bodde på en Ö:n Brac och hotellet låg precis vid havet och utanför rummet låg en stor pool :) Om jag vart rik skulle jag bott på hotell året runt -  rummet alltid städat när jag kommer tillbaka från frukosten och alltid rena lakan och handdukar, åhh.  Har även ätit mig fet under veckan då maten var väldigt god och det var all inclusive.. Men nog tjötat här kommer lite bilder.

 Brac






 
HAHA höll på att ramla ner, men så fick jag tag i Harrys huvud
 





Nä nu orkar jag inte lägga upp mer  XD


Puss MAGDA


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör jag igång en tävling i samarbete med Stellakei.

Där du kan vinna en par snygga solglasögon =)

Till ett värde av 699:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-solglasogon.html



Var gärna med

Kram//M

2009-08-16 @ 22:04:16

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0