Troja, djur och lov

Nu är det påsklov, gött!
Självklart kommer man inte helt smärtfritt undan, måste läsa en bok på engelska på 304 sidor och se Troja som går ikväll *suck*. Men aja, fredagsunderhållningen är fixad  xD



Måste bara lägga in en bild på min söta fågel som verkligen är nyfiken och sällskapssjuk. Hon sätter sig alltid där man är. Sitter man i soffan sitter hon som klistrad bredvid. Så söt  <3

 Mindre söt...

I dag beställde jag även den söta klänningen på hm som jag så länge velat ha, åh <33 Sedan har jag även fått lust att ta hål i öronen, så jag har tre i varje xD konstiga saker man får för sig :P

Nu blir det snart troja,
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0