Slut på lovet

Snyft, snyft nu är lovet slut och imån blir det tillbaka till skolan.

Har inte skrivt något de senaste dagarna, men här kommer en liten sammanfattning :P


Mormor och Morfar var här under några dagar så jag bakade en morotskaka till dem. Riktigt god blev den, att den har blommor i mitten beror på att jag inte visste hur man tog bord formen så jag stoppade en kruka i mitten xD



Så har jag fått en ny dataskärm av morfar pga att han tyckte att det förstör nacken att titta ner på laptopen, haha!! Lite skillnad nu att sitta vid en 24 tums skärm istället för än 17 tums. Ett stort tack till morfar!!



En dag träffade jag också Anna och så åt vi tårta i solen och så var vi på bio på kvällen och såg "En shopaholics bekännelse". Den var jätte bra, riktigt tjejfilm!!!! I går så träffade jag också Christer och vi var och åt glass i stora lass, nä inte riktigt, men 1 glass iallafall xD



Efter mycket påskgodis så fick det också bli en del träning. Var ute i löparspåren både idag och igår :) Nu ska allt kondition upp!!





så detta var allt för mig
ciao
Magda

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Varför frågade ni inte mig om jag ville följa med? Ville också se den filmen... :( grrrh

2009-04-14 @ 15:10:05

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0