Ich bin müde

Nu är ännu en helg förbi och i morgon är det måndag igen :/

Igår var jag med Minemojen hela dagen. Förts var  vi i stan och käka glass och kollade runt och sedan åt vi pasta carbonara hemma hoss henne. Efter det gick gick vi och köpte glass (igen) och såg på film :P Ja, vi är mat galna! Magdalena var tyvärr inte vara med för hon var i Danmark och köpte öl, nä skoja, eller hon var där, men inget öl inköp xD

Annars så har jag efter allt godis/glass  också tränat lite. Var ute och jogga, men fy fasiken vad ont jag får i smalbenet. Blir bara värre för varje gång jag joggar, fan, vill inte ha någon jädra benhinneinflamation. Snart ska ju riskulla springas igen!!

Så har jag försökt att plugga lite också, men man tror att man ska orka göra så himla mkt på helgen men slutar alltid med att inget är gjort på söndag kväll.  Har iallfall tragglat in lite mytologier i mitt hövve, men de lär jag väll redan glömt bort.


Ciao
Magda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja klart vi är matgalna! :D haha det var en mysig dag, synd att inte Magdalena kunde komma...



Cool bild förresten! :D

2009-04-21 @ 20:52:26

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0