Giffelpojkarna

I går skulle jag till stan med Magda och Anna <3
Eftersom mamma och pappa jobbade och Magnus skulle ut med kompisar så hade jag ingen barnpassning (ska tilläggas att jag fick ett stort utbrott på Magnus) så blev det Sebastian som fick passa Mattias, vilket jag tycker var väldigt gulligt. Först spelade dom fotboll och sedan gick dom tydligen och köpte gifflar, haha! I vilket fall så var Sebastian och Mattias med varandra hela dagen även efter jag kom hem från stan för då satt dom tillsammans med min mamma och åt mat.
Som tack för hjälpen fick jag och Sebastian varsin biobiljett av pappa, jag var ju verkligen värd det!




... Dessvärre sitter jag här med Mattias igen, föräldrarna jobbar och Magnus är ute, grrrh!!




Nu blir det Peter Pan med Mattias  xD
/Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0