April april

Har bönderna druckit för lite kaffe, eller? Nej, jag säger bara "HV dom kan ta sig i röven" som några fina fjortistjejer sjöng om Frölunda när Frölunda förlorade. Usch, känns inte alls lika kul att se hockey när det är Färjestad mot HV och tvärtom. Och Färjestad håller jag på för att jag hatar HV!



I dag har jag lurats för fullt, mer eller mindre lyckade skämt i för sig. Mot mamma körde jag den här som älskar Ronnie Sundin (som har spelat i Frölunda) och Leksand Stars.
Jag: "Ronnie ska till Leksand!"
Mamma: "Nej, du skojar? Åh, kan ju inte bli bättre!"
Jag: "April april"
Mamma: "Det där var lågt. Jag ska allt hämnas..."
Okej, kanske inte så roligt för dig som läser men för mig var det lite kul :P

Annars blev jag lurad av min lillebror Mattias som spelar Molly Sandén hela tiden och hennes låt "Så vill stjärnorna".
Jag: "Varför spelar du den låten hela tiden? Är det för du tänker på din tjej"
Mattias: "Ja, jag tänker på min tjej"
Jag: "Åh, min lillebror har flickvän, hahaha"
Mattias: "April april"
Grrrhhhh  :@


Underbart väder idag, Magda och jag åkte tll 421 och åt glass. Dessutom använde jag mina sandaler!  :D

... Så fort dom växer upp!  xD


Kom igen nu Färjestad,
Magdalena

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0