yeees!! Nu är det helg igen!!

Himla gött att denna sega skolvecka är över. Haft prov och annat skit denna veckan, som gjort veckan extra jobbig och seg. Ekosystem provet som vi skulle ha blev ett fjasko. Inte på så sätt att jag misslyckades totalt, men att hade pluggat 1000000ggr mer än vad jag egentligen hade behövt. För det första så blev provet att man skulle svara på några frågor i grupper och för det andra så handlade det bara om fotosyntes som jag redan kunde sen tidigare!!! Inte en enda fråga om kvävets eller kolets krettslopp som jag hade pluggar ihjäl mig....


En annan sjuk grej denna veckan var idrotten idag. De flesa i klassen skulle spela beachvolleyboll, men vår lärare var inte med för hon skulle ta tiden när några sprang riskulla. Självklart så gick det inte så bra med volleybollen för vi fick bara 1 boll och vi var rätt så många, så blev det lite dampigt. 
Våran lärare var ju inte ens där så vi orkade inte spela, så istället lekte vi i sanden xD


Helt normalt att leka i sanden när man går på gymnasiet xD...
 

Våran fina nalle liknande varelse, med Agnes armband som krona :D














Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0