Torsdag, snart är det helg igen :D :D :D :D :D :D

Snart är denna veckan snart slut och framför mig väntar en hel helg :D Underbart!


Ja, Magda hade tydligen redan berättat om vad som hänt idag. Och ja, vi sprang den så efterlängtade "Riskulla" eller vad de kallar rundan för. Men vi var riktigt duktiga måste jag säga. Stolt över oss ;)
Sedan bokade jag tid hos frissan och Magda lurade mig att vi slutade två på måndag men egentligen var det tre. Så bokade jag tid klockan tre, men det var bara att springa in och ändra igen. Ja, så går det när man ska ha hjälp av Magda, inget att rekomendera! Haha  ;D


 
Dagens bild är på pms Sebastian. Ja, såhär har han sett ut de senaste veckorna. 
Så till alla i hans närhet, akta er!  ;)
(Magda oroa dig inte, han sa att jag fick lägga ut bilden så han kan inte anmäla oss) 



Puss och hej
Magdalena    :D


Kommentarer
Postat av: Magda

shuu, blev lite orolig där. Vill ju inte bli typ nedslagen eller nått :P

2008-09-04 @ 18:52:37
Postat av: The Cat

snuttig han ser ut

2008-09-09 @ 00:19:51
URL: http://stunda.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0