sundays sucks

hatar hatar hatar söndagar!
Aldrig ska man kunna få vara ledig en hel söndag utan att behöva göra någon bajsig läxa!
Íkväll så har jag försökt att göra klart svenska uppgiften. Svara på några frågor från boken "räddaren i nöden", men min hjärna verkade ha somnat, så inget vettigt kom jag på att skriva.

Nu får det istället bli en kopp te och glo på tv en stund.
Snart börjar enu en underbar vecka, längtar redan
till nästa onsdag då vi ska orientera hela dagen.
Ni som känner mig vet ju hur grym jag är på det,
HITTADE FAN INTE ENS TILL ORIENTERINGEN FÖRRA GÅNGEN


...Inget vettigt blev det skrivet idag


// Magda

Kommentarer
Postat av: freddie

'hittade fan inte ens till orienteringen förra gången' häehäe fan vad bra det kommer gå jag suger också :D

2008-09-29 @ 18:27:17

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0