Söndag ... ... ... ...

SöNdAg igen!  Och måste läsa historia, har ju prov imorgon...  :|   aja, kan det rätt hyffsat fast lärarna är så korkade som bara ska måla hela tiden :P Anteckningarna blir helt flum..

Jaja, men i alla fall så var fredagen och lördagen aningen bättre, haha. Sov över hos Sebastian i fredags och igår gick vi på fans day. Tyvärr så missade jag Magdas fans day men jag tror den var toppen och jag har ju förmånen att träffa henne varje dag  ;D 

Fans day var väl trevligt förutom att Frölunda förlorade mot Malmö  (!!!!)  med 3-2 och sedan fick jag inte heller träffa Fabricius  :(   Men var ändå trevligt att komma tillbaka till Scandinavium.


  Fabbe  :D

  Drömprinsen fanns inom räckhåll... lol


Kvällen var också mysig, Sebastian var hemma hos mig och så kollade vi på film tillsammans med min familj, haha  :P  Fick reda på att min lillebror, Magnus, har fått en tjej som heter Alexandra. Himla gulligt..not  :P


   .. Riktigt kallt ute nu, fem grader i natt..  :S


Kram
Magdalena


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0