Snart är helgen slut :(

I går efter att jag hade tränat och ätit lunch på liseberg med familjen träffade jag Anna och så åkte vi hem till mig. Såg på "freaky friday" och så spelade vi ett spel på internet som vi var beroende av i 8:an. http://www.prosieben.de/games_handy/onlinegames/yetisports/games/popup_game_ylympics/
Vi hade våra "beroende" perioder på högstadiet, allt från pingis till poker xp

väldigt fina på kortet "not"
 


Mjauu!!





Idag så har jag räknat lite matte, har ju prov på tisdag och så var jag som vanligt på dans airobic på eftermiddagen :D På tillbaka vägen beställde mamma kina mat, så nu ä jag helt mätt och beloten....


Hoppas ni också haft en bra helg,

Puss Magda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0